فردا داره به ما لبخند میزنه

روزهای روشن در پیش رو

فردا داره به ما لبخند میزنه

روزهای روشن در پیش رو

مردمانی چه خوشال

رفته بودم سوپرمارکت  خرید.یه خانمه اومد سوال کرد که وانیل و بکینگ پودر هم دارین شما ؟آقاهه هم گفت بله داریم .خانمه گفت خب حالا بدین یکیشو.یه کمی مکث کرد گفت بکینگ پودر رو بیارین برام !بعد میگه آقا ببخشین این به چه دردی میخوره ..توی چی بریزم poking crazy rabbitآقاهه خنده اش گرفت گفت پس برای چی میخوای بخریش نمیدونی به چه دردی میخوره ؟!گفت چرا میدونم.خواستم بپرسم گفتم شاید شما بیشتر بدونید !!! 

................................... 

حالا اینو مینویسم شرکت ای.ر.ا.ن.س.ل نیاد یخه ما رو بچسبه snack crazy rabbitو اضافه کنم که یه موقع خدای نکرده قصد توهین به دارندگان این خط همراه را هم ندارم!ولی ایران.سلی ها بیشترشون مزاحم و خل و چلن!!!هر چی که مزاحم تلفنی روی گوشی همراهم دارم مال ایرانسله .الا بختکی یه شماره میگیرن..اگر از صداهه خوششون اومد دیگه ول کن ماجرا نیستند. 

پریشب یکی از همین شماره ها زنگ خورد روی گوشیمون.عذر خواهی کرد و گفت اشتباه شد!گفتم خدا ببخشه . 

خدا شاهده از اون موقع بیشتر از صد دفعه زنگ زده ..پونصد تا اس.ام.اس داده !چند بار گوشی رو خاموش کردم .ول نمیکنه که !پیامک آخریش نوشته بود آبجی چرا جواب نمیدی به خدا نگرانتمlooser crazy rabbitدیگه شک و شبهه ما رو ورداشت که نکنه چیزیم هست و خودم بی خبرم ! 

 

خدایا !خودت میدونی دیگه نمیگمballoony smiley

نظرات 2 + ارسال نظر
نوازش شنبه 18 آبان 1392 ساعت 17:17

ابجی ما هم نگرانتیم دیگه..خخخخخ

قربان شما و نگرانی هایتان بروم .ما آمدیم

khoorshid چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 04:35

man ham vaghti iran bodam yeki mozahem telefoni mamanam shode bod
hala khande dar bod maman man ke az in chiza kheili sa dar nemiare
ba aghhe ye chand kaloom harf zade ke na man folany nistam o hatman eshtebagh gereftino o in harfa
hala mage taraf vel mikard
nesfe shab be mamanam sms mizad
mamanam bande khoda az tarsesh mobailesho khamosh mikard

شماره ایرانسل بود اونم ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.